بهترین متخصص اورولوژی در تهران

متخصص اورولوژیست

دکتر اورولوژی به تشخیص و درمان بیماری‌هایی که مربوط به دستگاه ادراری زنان و مردان است می‌پردازد.

دستگاه ادراری بدن شامل قسمت‌های مختلفی از جمله کلیه، غدد فوق کلیه، مثانه و پیشابراه می‌شود. اگر در سیستم ادراری خود دچار مشکل شدید به یک متخصص اورولوژیِ خوب و با مهارت مراجعه کنید.

دکتر داریوش محمدی با بررسی دلایل بروز بیماری و ارائه بهترین برنامه‌ی درمانی به درمان بیماری شما می‌پردازد.

ویژگی‌های یک پزشک اورولوژی خوب

شما می‌توانید با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر یک پزشک خوب و متبحر را ارزیابی کنید:

• داشتن تحصیلات عالیه: داشتن تحصیلات عالیه از دانشگاه‌های معتبر می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک پزشک خوب باشد.
  • تشخیص دقیق و صحیح بیماری: تشخیص به موقع و دقیق بیماری نقش کلیدی در درمان آن دارد.
  • میزان رضایت سایر مراجع کنندگان از خدمات پزشک: تحقیق در مورد میزان رضایت بیماران پزشک می‌تواند در انتخاب یک پزشک خوب به شما کمک کند.
  • دانش کافی و آشنایی با تکنیک‌های روز دنیا: از آنجایی که دنیا روز به روز در حال پیشرفت است یکی از ویژگی‌های یک پزشک خوب آشنایی با روش‌‌های درمانی جدید و به روز بودن است.
  • داشتن مهارت و تجربه‌ی کافی: مهارت یک پزشک اکتسابی است و به مرور زمان به دست می‌اید پس بهتر است پزشکی که انتخاب می‌کنید سابقه‌ی درخشانی در تخصص خود داشته باشد.
  • برخورد حرفه‌ای و صحیح: یک پزشک خوب با در نظر گرفتن شرایط روحی بیمار رفتار مناسبی با او دارد و به او حس اعتماد و امنیت می‌دهد.
اورولوژی چگونه انجام میشود

اورولوژی

چرا دکتر داریوش محمدی؟

دکتر داریوش محمدی جزء نفرات برتر برد تخصصی اورولوژی کشور، دارای دکترای پزشکی عمومی و فلوشیپ فوق تخصص جراحی اندوسکوپیک و لاپاراسکوپی کلیه و مجاری ادراری است. وی عضو انجمن اورولوژی اروپا و ایران و همچنین عضو انجمن اندوسکوپیک و لاپاراسکوپی کلیه و مجاری ادراری هستند. در ادامه خدمات دکتر داریوش محمدی را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

اورولوژیست .

خدمات

برخی از خدمات دکتر داریوش محمدی شامل موارد زیر می‌شوند:

*خارج کردن سنگ کلیه از طریق پوست: سنگ کلیه یک بیماری بسیار رایج در دستگاه ادراری است. در گذشته سنگ‌های کلیه با ایجاد یک برش بزرگ خارج می‌شدند اما امروزه پزشک سنگ کلیه را با ایجاد برش‌های کوچک خارج می‌کند.

*سنگ شکن درون اندامی: سنگ با هر اندازه‌ای که باشد اگر بیشتر از 4 بار دفع نشود پزشک از سنگ شکن درون اندامی برای درمان استفاده می‌کند. سنگ شکن درون اندامی روشی برای شکستن سنگ کلیه از راه مجرای ادراری است. به طور کلی، این روش برای سنگ‌های حالب فوقانی بسیار موثر است.

*جراحی پروستات: جراحی برای برداشتن کامل و یا قسمتی از غده پروستات جراحی پروستات یا پروستاتکتومی نام دارد. دلایل رایج انجام این عمل جراحی سرطان پروستات و یا بزرگی پروستات است. علائم این بیماری شامل وجود خون در ادرار،التهاب پروستات، ناتوانی در کنترل ادرار و عفونت مجرای ادراری می‌شود.

میزان نرمال تستوسترون در مردان

*جراحی لاپاراسکوپی: جراحی لاپاراسکوپی برای یافتن مشکلاتی مانند کیست، چسبندگی، عفونت و فیبروئیدهای رحمی استفاده می‌شود. این جراحی معمولا به صورت سرپایی انجام می‌شود و شما بلافاصله بعد از انجام عمل جراحی به خانه بازمی‌گردید.

در این عمل جراحی قسمتی از بافت ناحیه‌ی مورد نظر برای نمونه برداری برداشته می‌شوند.

*جراحی ناباروری به روش میکروسکوپی واریکوسل: واریکوسل یک بیماری مردانه است که درون کیسه‌ای که بیضه در آن قرار می‌گیرد به وجود می‌اید. در اکثر موارد فرد مبتلا به واریکوسل نیازی به درمان ندارد و به راحتی صاحب فرزند می‌شود اما گر این بیماری با درد، ناباوری و خشکی پوست بیضه همراه باشد باید حتما به یک پزشک خوب جهت درمان مراجعه کنید.

*درمان تومور مثانه: مخرب‌ترین بیماری مثانه سرطان و یا تومور مثانه نام دارد. تومور مثانه معمولا به شکل گل کلم است و در دیواره‌ی مثانه قرار دارد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش‌های درمانی بسیاری برای این بیماری وجود دارد. یک پزشک مجرب با توجه به علائم، نوع و مرحله‌ی بیماری تصمیم می‌گیرد که چه درمان موثری را رائه دهد.

*درمان زگیل تناسلی: یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی که در اثر روابط جنسی بروز پیدا می‌کند زگیل تناسلی است. برای درمان زگیل تناسلی روش‌های متعددی وجود دارد. روش درمانی مناسب توسط پزشک و با توجه به اندازه‌ی ضایعه و محل بروز آن تعیین می‌شود.

اوروانکولوژی چیست؟

*درمان هماچوری یا خون ادراری: خون در ادرار یک نشانه‌ی هشدار دهنده است. در خون ادراری کلیه‌ها به سایر اندام‌های دستگاه دفع ادرار اجازه می‌دهند تا سلول‌های خونی را وارد ادرار کنند. نوع درمان این بیماری به دلایل بروز آن و تشخیص پزشک بستگی دارد.

درمان سنگ حالب: یکی از رایج‌ترین دلایل ایجاد سنگ حالب حرکت سنگ از کلیه و افتادن آن در لوله‌ی حالب است. بر خلاف سنگ کلیه که با درد زیادی همراه نیست، سنگ حالب باعث ایجاد علائم و درد بسیار زیادی در بیمار می‌شود. درد بسیار شدید، ادرار سخت، بالا رفتن فشار خون و ادرار خونی از علائم این بیماری هستند.

پزشکان زیادی برای درمان بیماری شما وجود دارند ولی بسیار ضروری است که تشخیص دهید کدام یک از آنها بهترین انتخاب برای درمان بیماری شما هستند. یک متخصص اورولوژیست خوب ابتدا بیمار را به طور کامل معاینه می‌کند و سپس با تجویز آزمایشات لازم به درمان بیماری می‌پردازد. انتخاب یک پزشک مناسب و با مهارت تاثیر به سزایی در درمان بیماری دارد. دکتر داریوش محمدی با به کارگیری بهترین و موثرترین روش‌های درمانی به درمان بیماری شما می‌پردازد.

اورولوژیست