درمان درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه

درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه - دکتر داریوش محمدی

درمان درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه

فهرست مطالب

درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه از موارد شایعی است که بیمارانآن را تجربه می کنند. امروزه گزینه‌ های درمانی بسیار خوبی برای تسکین درد بیماران مبتلا به سنگ کلیه وجود دارد. با این حال اطلاع از درد بعد از سنگ کلیه شناخت بهتری نسبت به آن به شما خواهد داد. اگر شما و پزشکتان در مورد انتخاب های خود صحبت کرده اید و تصمیم گرفته اید که لیزر هولمیوم انجام دهید ، بهترین روش را انتخاب کردید. در این مقاله از بهترین متخصص سنگ کلیه در تهران دکتر داریوش محمدی به بررسی درد بعد از جراحی لیزر سنگ کلیه خواهیم پرداخت.

ایجاد درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه

ممکن است پس از جراحی لیزر همچنان درد داشته باشید. اگر بین کلیه و حالب استنت دارید ، بیشتر درد احتمالاً از استنت ناشی می شود زیرا می تواند بر روی کلیه یا مثانه ساییده شود. همچنین ممکن است باعث شود احساس کنید که مجبور هستید ادرار کنید و ممکن است مقداری خون در ادرار ایجاد کند. مردان ممکن است در آلت تناسلی یا بیضه نیز درد داشته باشند. در کل این پروسه ، چکاپ های لازم انجام می شود. متخصص کلیه خوب در تهران دکتر داریوش محمدی شما پس از جراحی داروها را تجویز می کند. به طور کلی ، این دارو ها ممکن است شامل آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت ، داروهای ضد درد و شاید چیزی برای درمان اسپاسم مثانه و سوزش ادرار باشد.

روز بعد یا به محض اینکه احساس راحتی کردید می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. از تمرینات و فعالیت بدنی با شدت بالا تا زمانی که استنت خود را برداشته اید صرف نظر کنید. برخی از داروهای ضد درد فعالیت هایی مانند رانندگی را محدود می کنند. بنابراین هشدارهای روی برچسب دارو را بررسی کنید. پزشک توصیه های بیشتری برای شما خواهد داشت تا درد بعد از عمل لیزر سنگ کلیه کاهش یابد ، باید این توصیه ها را رعایت کنید.

دکتر داریوش محمدی

دکتر داریوش محمدی ، بهترین اورولوژیست تهران ، با رتبه برتر بورد اورولوژی و تخصص در جراحی کلیه و مجاری ادراری ، اطمینان و اعتماد بیماران را نیز جلب کرده است. دکتر محمدی با گذراندن دوره‌ های فلوشیپ اندویورولوژی و لاپاروسکوپی و بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک‌ ها ، درمان‌ های کم‌تهاجمی و موثری را ارائه می‌ دهد که بهبودی سریع همراه با کیفیت بالای زندگی را تضمین می‌ کند.

4 Responses
  1. با سلام اقای دکتر من ۴۰ روز پیش عمل لیزری برا کلیه انجام دادم سنگی به اندازه ۶ میل قسمت کلیه چپ بهد این مدت گاهی وقتا احساس درد شدیدی دارم در ناحیه شکمم چیکار میشه کرد؟؟

  2. سلام عمل سنگ شکنی 16 م انجام دادم بعداز عمل خونریزی دارم الان سه روزه صبحها که از خواب بیدار میشم خون لخته شده شدید از ادار دفع میشه باید بستری بشم؟

  3. سلام دخترم یک ماه پیش عمل لیزر کلیه انجام داد دکتر گفت سنگ کامل بیرون آورده ولی هنوز درد پهلو وزیر دل مجاری ادار داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های مجله پزشکی :

اشتراک گذاری :